تبلیغات شما اینجا قیمت سرور پرینتر اچ پی راهنمای خرید ویدئو پروژکتور اچ پی سرور سرور اچ پی سوئیچ شبکه سیسکو سوئیچ سیسکو یو پی اس فاراتل دوربین مداربسته سامسونگ دوربین مداربسته هایک ویژن دوربین مداربسته داهوا قیمت موبایل قیمت انواع گوشی قیمت گوشی پایین ترین قیمت گوشی بهترین گوشی برای موزیک بهترین گوشی برای سلفی بهترین گوشی برای بازی راهنمای خرید تلویزیون راهنمای خرید موبایل راهنمای خرید گوشی قیمت انواع تبلت قیمت تبلت لپ تاپ قیمت قیمت لپ تاپ قیمت لپ تاپ ایسوس سری x قیمت لپ تاپ ایسوس سری N قیمت لپ تاپ ایسوس سری v قیمت لپ تاپ ایسوس سری U قیمت لپ تاپ ایسوس سری K555 ربات اینستاگرام فروشگاه اینترنتی افزایش بازدید سایت چت طراحی سایت
بستن تبلیغات [X]
کدهای لباس

کدهای لباس میتواند قواعد نانوشته با توجه به لباس نوشته شده و، در اغلب موارد،. لباس مانند دیگر جنبه های ظاهر فیزیکی انسان دارای اهمیت اجتماعی، با قوانین و انتظارات متفاوت معتبر بودن بسته به شرایط و مناسبت. حتی در یک روز یک فرد ممکن است نیاز به حرکت بین دو یا چند کد لباس، حداقل این کسانی که در محل کار خود اعمال می شود و کسانی که در خانه هستند، معمولا این توانایی یک نتیجه از هم هوایی فرهنگی است. جوامع و فرهنگ های مختلف خواهد هنجارهای لباس های مختلف دارند هر چند سبک غربی معمولا به عنوان معتبر پذیرفته شده است.حجاب در قوانین و یا سیگنال نشان می دهد پیام ساخته شده که توسط لباس یک شخص داده می شود و چگونه آن را پوشیده است. این پیام ممکن است شامل نشانه ای از فرد جنس، درآمد، شغل و طبقه اجتماعی، وابستگی سیاسی، قومی و مذهبی، نگرش نسبت به آسایش، مد، سنت ها، بیان جنس، وضعیت تأهل، در دسترس بودن جنسی، و گرایش جنسی، و غیره لباس انتقال دیگر پیام های اجتماعی از جمله هویت بیان یا ادعا های شخصی و یا فرهنگی، ایجاد، حفظ، و یا هجوم هنجارهای گروه اجتماعی و قدردانی از راحتی و قابلیت.به عنوان مثال، پوشیدن لباس های گران قیمت می تواند ثروت، تصویر از ثروت، و یا دسترسی ارزان تر [روشن] مورد نیاز به لباس های با کیفیت در ارتباط باشند. همه عوامل معکوس تقاضای خود را به پوشیدن لباس ارزان و محصولات مشابه است. ناظر می بیند در نتیجه، لباس گران است، اما ممکن است به اشتباه درک که تا چه حد این عوامل به فرد مشاهده می شود. (قس مصرف آشکار). لباس می توانید یک پیام اجتماعی را، حتی اگر هیچ در نظر گرفته شده است. [نیازمند منبع]اگر کد گیرنده تفسیر از کد فرستنده ارتباطات متفاوت است، سوء تعبیر شرح زیر است. در هر فرهنگ، مد فعلی حاکم بر شیوه ای از آگاهانه ساخت، مونتاژ، و پوشیدن لباس برای انتقال یک پیام اجتماعی است. نرخ تغییر مد متفاوت است، و به همین ترتیب تغییر سبک در پوشیدن لباس و لوازم جانبی آن در ظرف چند ماه یا چند روز، به خصوص در گروه های کوچک اجتماعی یا در ارتباطات جوامع مدرن رسانه ای تحت تاثیر قرار. تغییرات گسترده تر، نیاز به زمان بیشتری، پول، و تلاش برای اثر، ممکن است نسل دهانه. هنگامی که مد را تغییر دهند، پیام که توسط تغییر لباس.0

+ تعداد بازدید : 3 |
نوشته شده توسط pedram در 1970-01-01T01:00:00+01:00 و ساعت :